?

Log in

 
 
26 July 2009 @ 02:27 pm
 

WOW! I didn't know I was nominated! Now I feel like making icons again! YAAAAAAAY!
 
 
listening: David Bowie - Thursday's Child | Powered by Last.fm
 
 
 
ttjustinttjustin on July 26th, 2009 12:46 pm (UTC)
już wczoraj na Ciebie zagłosowałam :D życzę powodzenia :D
Agata: ron/hermione ↔ ying/yangtheluckynine on July 26th, 2009 12:49 pm (UTC)
dzięki! :*
i tak nie wygram, ale to nie ważne bo kurde cieszę się jak głupia już z samej nominacji xD
ttjustin: angelttjustin on July 26th, 2009 01:00 pm (UTC)
nominacja zasłużona ;p
chociaż ikonki niektórych nominowanych były po prostu bardzo ugly :D
Agata: dead like me ↔theluckynine on July 26th, 2009 06:26 pm (UTC)
różne są gusta xD :D
mnie zawsze zadziwiają te takie ikonki z anime w nominacjach :P
choć widać, że to nadal modne.
ttjustinttjustin on July 26th, 2009 09:16 pm (UTC)
ooo właśnie, o to mi najbardziej chodzilo :D
ttjustin: angelttjustin on July 26th, 2009 09:20 pm (UTC)
a właśnie podpatrzyłam komentarz o lajałcie ;p zawsze o takim ładnym marzyłam ale nie jestem dostatecznie zdolna zeby sobie takie cos sprawić. pomożesz mi ? :> bo ja to nawet nie wiem jak sobie ładny style zgrać :d nie mówiąc już o pięknej reszcie :D
Agata: skins  ↔ tony/cassietheluckynine on July 26th, 2009 09:22 pm (UTC)
sure, zaraz Ci wyślę PM ze stronami gdzie możesz poszukać jakiś layoutów i jak sobie wybierzesz to mi napisz który to Ci pomogę go ustawić :D
później zajmiemy się resztą! :)
pi_ladypi_lady on July 26th, 2009 06:17 pm (UTC)
Głos oddany. :)

I'm in love with your layout. :D
Agata: psych ↔ what whould Gus do?theluckynine on July 26th, 2009 06:25 pm (UTC)
thanks :)

and yes! my new lay is LOVE! TLSP! I want them next year in Gdynia :)
pi_ladypi_lady on July 26th, 2009 08:09 pm (UTC)
You're welcome. :)

Tak, tak, tak. :D BTW: Wiesz może czy są jeszcze bilety na Radiohead?
Agata: buffy ↔ the chosen onetheluckynine on July 26th, 2009 09:00 pm (UTC)
na I i na II strefę nie ma na bank, ale na III mogła byś spróbować :p
ja swój bilet kupowałam dość dawno i wtedy na III było jeszcze sporo,
miss_bloody on July 28th, 2009 01:27 pm (UTC)
Melduję, że zagłosowałam na Ciebie, bo zasługujesz na to... a właśnie, kiedy nowy ikonki? XD
Agata: glee ↔ bursting through windowstheluckynine on July 29th, 2009 10:23 am (UTC)
soon, mam nadzieję :D
nie będzie ich dużo, bo dopiero co znowu żem dostała PS i muszę się znowu przyzwyczaić :D