?

Log in

 
 
31 December 2009 @ 04:53 pm
100 movies in 2009.  
100 movies in 2009
~ rules:
1 - boring and sucky
10 - masterpiece
* - rewatched
(
this time only counting movies I haven't seen before)

Last Updated: 26th of June

feel free to recommend me something :)
 
 
001. Lejdis «» 6/10
002. Pineapple Express «» 5/10
003. Ile Wazy Kon Trojanski «» 4/10
004. Harold and Kumar Escape from Guantanamo Bay  «» 3/10
005. Slumdog Millionaire «» 9/10
006. 24 Hour Party People
«» 5/10
007. Jane Austen Book Club
«» 6/10
008. Tropic Thunder
«» 4/10
009. Vicky Cristina Barcelona
«» 7/10
010. Shooter «» 4/10
011. The Duchess
«» 6/10
012. Four Christmases
«» 3/10
013. Going the Distance «» 3/10
014. Happy-Go-Lucky «» 5/10
015. RocknRolla «» 4/10
016. Narco «» 4/10
017. Angus, Thongs and Perfect Snogging «» 6/10
018. Keith «» 7/10
019. House Bunny
«» 2/10
020. Sex Drive
«» 3/10
021. Alex&Emma «» 4/10
022. The Women «» 4/10
023. Frost/Nixon
«» 8/10
024. He's Just Not That Into You
«» 5/10
025. Disaster Movie
«» 1/10
026.
The Fall «» 7/10
027. Confessions
of a Shopaholic «» 6/10
028. Stand by Me
«» 9/10
029. 25th Hour
«» 7/10
030. The Accidental Husband
«» 1/10
031. My Blueberry Nights
«» 4/10
032. Choke
«» 6/10
033. Sixteen Candles
«» 5/10
034. Bend it Like Beckham
«» 4/10
035. Death at the Funeral «» 7/10
036. Lars and the Real Girl
«» 6/10
037. Lola rennt
«» 6/10
038. The Wackness
«» 5/10
039. The OH in Ohio
«» 1/10
040. How to Lose Friends & Alienate People
«» 3/10
041. Marely & Me
«» 4/10
042. Trainspotting
«» 7/10
043. Arsenic and Old Lace
«» 6/10
044. Diner
«» 8/10
045. A Fish Called Wanda
«» 5/10
046. The Emperor's New Groove
«» 6/10
047. Get Over It
«» 5/10
048. Man on Wire «» 8/10
049. Ten Inch Hero
«» 6/10
050. Izganie
«» 5/10
051. Bridge to Terabithia
«» 7/10
052. Fierce Creatures 4/10
053. 17 Again 2/10
054. Gracie 3/10
054. Fab Five: The Texas Cheerleader Scandal 3/10
055. Charlie Bartlett 6/10
056. Expecting Love 3/10
057. Superhero Movie 2/10
058. Star Trek 7/10
059. Waitress 2/10
060. Rosencrantz & Guildenstern Are Dead 6/10
061. Nick and Norah's Infinite Playlist 7/10
062. What Goes Up 5/10
063. Gosford Park 6/10
064. Charade 9/10
065. The Big Sleep 9/10
066. My Fair Lady 6/10
067. It Happened One Night 7/10
068. Blades of Glory 2/10
069. Angels & Demons 6/10
070. Talk of Angles 4/10
071. Bonnie and Clyde 6/10
072. The Sting 7/10
073. The Proposal 7/10
074. Robert Zimmerman wundert sich uber die Liebe 1/10
075. X-Men Origins: Wolverine 4/10
076. My Sassy Girl 4/10
077. Adventureland 5/10
078. Bride Wars 4/10
079. Ringu 2 2/10
080. Harry Potter and the Half-Blood Prince 7/10

 
 
mood: geekygeeky
listening: Elvis Costello - She | Powered by Last.fm
 
 
 
ttjustinttjustin on January 1st, 2009 04:28 pm (UTC)
niech pierwszym filmem będzie Half Nelson! :D
fajne jest to Twoje postanowienie ;p
Agata: vanessa ↔theluckynine on January 1st, 2009 04:32 pm (UTC)
Prawda? fajna zabawa :P
na początku w ogóle bałam się, że nie uda mi się tylu filmów obejrzeć, ale w 2008 obejrzałam 111 soł i tym mi się tyle uda :D

Half Nelson - ściągnięte, nieobejrzane, ale niedługo to zrobię :P
ttjustin: rhttjustin on January 1st, 2009 04:47 pm (UTC)
Prawda, ale ja nie sądzę, żeby mi się takie coś udało :p Oglądam więcej seriali niż filmów i poświęcam się bardziej muzyce ;p
No ja mam nadzieje, bo jestem ciekawa czy Ci się spodoba :D Ja ostatnio drugi raz Larsa oglądałam ;p
Agata: skins  ↔ tony/sidtheluckynine on January 1st, 2009 04:53 pm (UTC)
A teraz masz fajnie skoro zespół Ryana wydaje płytę :P
możesz cieszyć się nim podwójnie :D!

+ Robin/Marion <33
zabrałaś się za RH widzę :D

Edited at 2009-01-01 04:53 pm (UTC)
ttjustin: rhttjustin on January 1st, 2009 04:55 pm (UTC)
hah, nie mogę się doczekać :D chociaż ostatnio nie pojawiały się żadne filmy z Ryanem co jest big big minusem, bo mi tego brakuje ;d
ale nie samym Ryanem człowiek żyje, right ? :P
Agata: robin hood ↔ allan FTW!theluckynine on January 1st, 2009 11:04 pm (UTC)
O ile dobrze pójdzie to w tym roku wyjdą aż 3 filmy z Ryanem! uhu! :D
szkoda, że same dramaty, ale cóż :P
Tee: bradley/colinforeign_origin on January 1st, 2009 05:09 pm (UTC)
Tym razem nawet ja myślę nad filmami, bo zaczęłam ich nieco więcej oglądać, ale muszę pomyśleć nad tym jeszcze chwilkę :P
Ulubiony film z 2008? Plus na ile znasz mnie, jakieś które mogłabyś mi polecić? ;)
Agata: breakfast club ↔ don't you...forget aboutheluckynine on January 1st, 2009 05:19 pm (UTC)
Mój ulubiony to będzie chyba Juno... na równi w Genialnym Klanem :P
bo są niebanalne :D

a dla Ciebie, trudne zadanie mi dałaś :P
myślę, że te tytuły mogłby Cię zainteresować: Once, Tillsammans, Little Woman, Smak Życia i Smak Zycia 2, Benny&Joone, i jeśli lubisz takie przechodzone/przegadane filmy to jeszcze In Search of a Midnight Kiss i 2 Dni w Paryżu :P
Tee: arthur/merlinforeign_origin on January 2nd, 2009 12:06 am (UTC)
LOL żaden z tych tytułów nie mówi mi absolutnie nic :P Ale obiecuję, że spróbuję się za nie zabrać i zobaczymy czy trafiłaś :) Za to jak już mówiłam muszę się wybrać do twojego starego postu i zapytać o kilka filmów, którymi jestem zainteresowana ;)

I OMG czy wspominałam już, że kocham tą ikonkę z Allanem?
Agata: robin hood ↔ allan FTW!theluckynine on January 2nd, 2009 12:17 am (UTC)
NIE! nic nie mówiłaś a ja tak czekałam aż ją pochwalisz :D
no, ale już się na szczęście doczekalam :D
Magda: SATC - floweri_am_a_rebel on January 2nd, 2009 07:13 pm (UTC)
I think I will do the same :P with 1-10 :P and I'll do it with all movies from 2008 so if you want something good you'll find it there :P
Agata: pushing daisies ↔ life death and life agtheluckynine on January 2nd, 2009 07:19 pm (UTC)
*off to see your entry* :D

do it and then I'm gonna download sth good from your list :D
Magda: GG - Jenny and Agnesi_am_a_rebel on January 2nd, 2009 07:50 pm (UTC)
k, I did it for you :P
♦ MARIDO | camelot queen.: • MERLIN / Puppies ?saving_catwalk on February 12th, 2009 07:39 am (UTC)
008. Tropic Thunder «» 4/10
Oh no, you didn't like as well this ? Brad Pitt is so cool in this movie :D

005. Slumdog Millionaire «» 9/10.
I need to see this :D
Agata: katy perry ↔ i kissed a girltheluckynine on February 12th, 2009 01:39 pm (UTC)
YOU totally need to see Slumdog! :P
on of my fav movies now! :D

Tropic Thunder and Brad Pitt? I meant Tom Cruise? :P
♦ MARIDO | camelot queen.: • COLDPLAY / for me.saving_catwalk on February 12th, 2009 03:54 pm (UTC)
There is the man from Skins in the movie ? No ?.

Yes sorry, i'm tired, i confuse myself :D
Yeah Tom Cruise :D He's so funny when he dance XD
Tee: sophforeign_origin on May 20th, 2009 09:00 pm (UTC)
You didn't like "The Accidental Husband" that much? Not that I liked it much more but still I gave it 2/5 as for a silly, kinda romantic movie :P

Tell me more about "The Duchess" and "The Jane Austen Book Club".

Aww, you watched "Death at a Funeral" :) It was funny, wasn't it? I always love seeing Matthew and Keeley together xD

You liked "Bend it Like Beckham"? Because the only thing I liked about it was JRM.

And what you think of "Ten Inch Hero"?
Agata: buffy ↔ the gang!theluckynine on May 21st, 2009 05:56 pm (UTC)
Myślę po polsku dzisiaj soł napiszę po polsku :P

The Duchess bardzo chciałam obejrzeć odkąd zobaczyłam pierwsze zdjęcia. Nie wiem dlaczego, ale strasznie ciągnęło mnie do tego filmu i miałam dość wysokie wymagania. Także zasiadłam z wielkim entuzjazmem przed kompem, ale w miarę oglądania ten entuzjazm słabł. Nie, żeby to był zły film... jest dobry. Piękne kostiumy, dobra gra aktorska, sceneria też bardzo ładna... ale to nie czyni filmu wyjątkowym. Niestety czegoś mi tam zabrakło, ale jak to ja, nie potrafię powiedzieć czego dokładnie. Ale film oczywiście polecam, zawsze warto obejrzeć.

Jane Austen Book Club jest bardzo fajnym, rozluźniającym filmem. Nic ambitnego w nim nie ma i dokładnie od początku się wie jak się film skończy, ale jeśli jest się fanem Austen, to fajnie jest pooglądać jej książki w wersji najnowszej. Jest to oczywiście skrócona forma jej książek, ale to nie razi i ogląda się przyjemnie :P A Hugh jest uroczy :)

Death at a Funeral, uwielbiam angielskie komedie i tutaj też się nie zawiodłam. W sumie nie pamiętam, żeby po tym filmie jakaś komedia podobała mi się bardziej :P

Bend it Like Beckham, średni, a, że ja nie lubię JRM także on nawet nie ratował tego filmu :P

A Ten Inch Hero, bardzo fajny, podobał mi się. Przyjemny bardzo, nie nudziłam się ani minuty :)
Teeforeign_origin on May 22nd, 2009 11:29 pm (UTC)
The Duchess bardzo chciałam obejrzeć odkąd zobaczyłam pierwsze zdjęcia.
No właśnie za mną to też tak jakoś chodzi, nie wiem czemu biorąc pod uwagę, że główną rolę gra Keira :P

A Hugh jest uroczy :)
Już w samym brzmieniu jego nazwiska jest coś uroczego :P

Bend it Like Beckham, średni, a, że ja nie lubię JRM także on nawet nie ratował tego filmu :P
LOL fakt, bez lubienia Jonathana ten film to totalna porażka :P Co w ogóle jest z tym trendem od kilku lat z łączeniem Bollywoodu z Hollywoodem...

A Ten Inch Hero, bardzo fajny, podobał mi się. Przyjemny bardzo, nie nudziłam się ani minuty :)
No i Sean, nie wolno zapomnieć wspomnieć o nim :)
panna_niesmiala: birdsonwirespanna_niesmiala on June 15th, 2009 07:39 pm (UTC)
jak na razie Slumdog Millionaire zdaje się bić wszystkich o głowę. polecam Lektora. wspaniały, genialny film. mój ulubieniec tegoroczny! ;]
Agata: diego/roberta ↔ te amo!theluckynine on July 29th, 2009 10:15 pm (UTC)
omg! trochę mnie na lj'u nie było i nie zauważyłam twojego komentarza.
I'm sorry :D
ale tak, Slumdog to jeden z lepszych filmów, które widziałam w tym roku. Teraz 9 jest trochę więcej na liście, ale przez długi czas nie Slumdog nie miał sobie równych.
Do Lektora zabieram się już od jakiegoś czasu, ale nie było mi do niego po drodze, ale teraz siedzę w domu i mam czas dla siebie i na pewno w niedługim czasie obejrzę :D